Keskustelu:jõņpǟva kū
Lisää aiheUlkoasu
Viimeisin kommentti: 5 vuotta sitten käyttäjältä Hartz
Onko tähän mitään selitystä miksi kirjoitetaan erilleen eikä yhteen kuten muissa kuukausien nimissä? --Hartz (keskustelu) 19. syyskuuta 2020 kello 08.25 (UTC)