Siirry sisältöön

Keskustelu:jõņpǟva kū

Sivun sisältöä ei tueta muilla kielillä.
Lisää aihe
Wikisanakirjasta
Viimeisin kommentti: 5 vuotta sitten käyttäjältä Hartz

Onko tähän mitään selitystä miksi kirjoitetaan erilleen eikä yhteen kuten muissa kuukausien nimissä? --Hartz (keskustelu) 19. syyskuuta 2020 kello 08.25 (UTC)Vastaa